Wivi-Ann Digernes

6. kandidat. 60 år, Langevåg. Gondol: Ja.

Wivi-Ann Digernes

Arbeidserfaring

Utdannet Helsesekretær. Tidlegare ansatt ved Ålesund sjukehus sidan 2004, slutta i 2022 og har sidan dette hatt vikarjobb ved Berngarden og seinare Jetmundgarden bufellesskap.

Politisk erfaring

Har alltid vært engasjert i politikk. Satt en kort periode i kommunestyret i slutten av -90 tallet. Vært leder for Sula Arbeiderparti siden 2021. Har vært 50% frikjøpt for Fagforbundet Møre og Romdal som leder for Yrkesseksjon kontor og administrasjon i 6-7 år.

Mine hjertesaker

Styrke bemanninga ved skulane våre. Arbeide for heiltids skulen og auke åpningstida ved SFO, slik at dei som ikkje har arbeid på Sula, har moglegheit til å nå SFO før dei stengjer. Ynkjer meg ei bedtre løysing på vegane og betring av dei mest farlege kryssa på Sula; Furnes krysset, Solavåg krysset og Veibust krysset. Eg støttar den løysinga vi har kome fram til når det gjeld kloakkanlegget på Kongshaugen. Eg er for gondol, da eg meinar at dette vil føre til auka aktivitet for heile øya vår og omkringliggande kommunar. Eg ynskjer alle godt val!